čtvrtek 18. dubna 2019

MB, D +17, Není frajeřina frajeřit a mít na to

Dnešní program: zkouknout legendární film Frajer Luke s Paulem Newmanem v titulní roli.
Plán na zítra: prezentace ročních plánů (Hoshinů, chcete-li) nejvyššímu finančákovi Takami sanovi.
Motto obojího: Není frajeřina frajeřit a mít na to, ale frajeřit a nemít na to. Nebo tak nějak to řekl, to budu ještě muset zjistit.

Já si na tu prezošku moc netroufám, ale to nevadí, důležitý je, že pan Blažek se na to cejtí. Úplně se na to těší. Možná si na to vezme i kravatu.... blbec.

Já se naopak těším, až to bude za mnou a poletím si dom. Víkend bude prodlouženej, takže juchů, a Tomáš Chábera mi slíbil, že mě vezme v úterý ráno na letiště, takže juchuchů.

Jestli z předchozího textu cítíte jisté rozdvojení osobnosti tak ano, mám to pod kontrolou. Přemejšlím, že jsem vždycky hrál na kompu různý hry co měly připomínat život a teďka si hraju přímo v realitě. Musím říct, že co do grafické úrovně detailů, rozlišení a FPS... nepřekonatelný. :-) Ještě je otázka, kolik mám životů. Myslím, že jsem o jeden přišel, když jsem si splet provozní náklady (OPEX, operational expenses) s investicema (CAPEX, capitalized expenses) a druhej měl na mále, když jsem byl včera moc hodnej na kluky indický, co nás chtěj natáhnout vo půl milionu (v eurech) na projektu, kterej je v celku za zanedbatelných devět mega (pořád v éčkách).

Hm, co jinak novýho?
Na mým místě na parkovišti zaparkoval někdo cizí, tak jsem svoje auto nechal o místo vedle a dopadlo to... ještě docela dobře.
Ty jakoby šipky jsou zbytky po obálkách, co dobrý člověk, vlastník toho parkovacího místa, volízal a nalepil mi je na sklo, abysem si dobře zapamatoval belgickou parkovací kulturu. Čekám na nějakou pořádnou bouřku, protože tohle jen tak samo dolů nepude.

Pierre Masai, nejvyšší náš ajťák, zabubnoval do boje, rozumějte do letošního běhu Ekiden, tak jsem se zapsal. Je to v sobotu 12.5. Budu muset potrénovat nějaký spritníky, moje současné šnečí maratonské tempo rozhodně nebude stačit.

A tím to vlastně končí. K obědu byla ryba s bramborama a špenátem, dobrý ale málo. Teď dilema, jestli po nudlové polévce ještě něco (vajíčko třeba, hmmm), nebo raději slehnout a jít na bazén. Nevím, jestli jsem vůči sobě tak zodpovědnej a hledám důvody pro zevl. Třeba už budou mít na bazéně zavřeno :-).

Tak dobrou chuť.

Žádné komentáře:

Okomentovat