pátek 5. dubna 2019

Missile Brusel, D +4, 1 week down, 104 to go

No a máme tu co? Máme tu víkendíček. To se pozná tak, že v kanclu vodpoledne už potkáte jen Indy, kluky jedny pracovitý. Taky na dopoledních meetincích je lehce chudší účast, kolegové pracující na kontrakt (a tedy ne tak vázaní docházkou) se připojují vzdáleně. Počítám, že seděj doma ve spoďárech nebo možná ani to né.

Dneska celkem pohoda, v práci, a tím myslím hlavně houbové rizoto s krevetama k obědu a pak taky že mi Ervín ukázal, kde jsou sprchy a kam si dává věci, když plánuje přijet do práce na kole. To se všechno hodí. Taky jsem našel v autě tu kartu na benzín, co jsem postrádal, a úspěšně jsem s ní naplnil nádrž. Benzín platí firma, buhehe super, je to dobrej důvod vyrazit si do Ostende v neděli.

Dneska byla zajímavý audiomeeting o incidentech (takovej provozní, v tom jsem docela silnej). Náš team tam měl jeden incident z, a to není překlep, ledna 2018. Alejandro namísto aby prostě vysvětlil fakta a šel od toho, si dal tu práci a vyrobil barevnej report vysvětlující, proč tam ten incident vlastně nemá bejt, že to jako nebyl žádnej incident. Jistě že tím nakrknul zúčastněné Generální Managery, vůbec nevím, co ho to napadlo. Už jak to začal vykládat, viděl jsem, že se řítíme do průseru. Hodně v tu chvíli připomínal Honzu Kujala, furt se musí s někým dohadovat o úplných kravinách. Achjo, asi nás to kujalovství v předdůchodovém věku čeká všechny. Musím to zabalit v šedesáti, dál ni krok.

Tož zítra mě čeká totok:
a také čistírna převleků a kostýmů. Jestli chci jet další víkend dom, musím mít nažehleno, abych se nedostal do převlekové nedostatečnosti.

Chlapce a chlapy jsem již dokoukal, takže se nabízí dál koukat na pokračování s názvem Holky a ženy ;-). Nebo si konečně dočtu historický román popisující věrně události konce dvacátého století v Anglii (teda, ještě před Brexitem). Je od nějakýho Orwella, nevím, jestli vám to něco řekne, je to ten co vymyslel televizní show Big Brother (v tuto chvíli běží např. na CBS).

Dobjééééj, dobjóóóu, pane Kjob.

Žádné komentáře:

Okomentovat