úterý 2. dubna 2019

Mise Brusel, D +1, fňukací intermezzo

Podle Ženevské konvence, článek 4, odstavec 1, písmeno C, má každý člověk nalézající se mimo svojí rodnou hroudu nárok na 15 minut stěžování si za každých 24 hodin. Tož, dovolte mi vybrat si dneska fňukací čtvrthodinku. Pořadí není podle významu, alébrž je čistě náhodné:

* mám hlad jak sviňa
* prší. Než jsem našel kde jsem ráno zaparkoval auto, zmok mi pan Stones převelice a je celej zkrabatělej, což budu muset eventuelně řešit ale nevím kdy, asi víkend. Prodám to jako  součást průzkumu - čistírna oděvů se nalézá na koordinátech XX / YY.
* dlouhý nehty. Kdo mě znáte, víte, že dlouhý nehty nesnáším. GÁÁÁÁÁ ÁÁÁÁÁ. V kombinaci s hladem smrtelná kombinace. Ale již brzy tomu utrpení bude konec... ;-)
* ciwe zas jsem celej den makal a nic jsem neudělal. Vrší se mi to. Zapomněl jsem si smluvit na zejtra schůzku se zástupcem zdravotní pojišťovny. Zapomněl jsem si zarequestovat refundaci letenky. Někam jsem zašil, pravděpodobně vyhodil, účtenku od sobotního taxíku, takže 40 éček je v háji. Ani pro TPCA jsem toho neudělal moc.
* Alejandro neustále podceňuje přípravu projektu v TPCA, vypadá to, že vůbec nechápe, že když ty nový auta nevoceníme správně, hrozí riziko, že je budem prodávat pod cenou... i když to se vlastně děje u malejch aut skoro furt, tak co. Berme to jako reklamní akci - lidi si koupěj Aygo za dobrou cenu, budou s ním spokojený, v práci je pak povýšej, koupěj si Lanďáka. Nebo Lexusa. Cajk, problem solved.
* Jak píšu, furt mě to opravuje, to je k zbláznění.
* MÁM HLAD!

Nápravná opatření:
Dobře, díky včerejšímu královskému dělení mi zbyla půlka těstovinového salátu, která mi teď zachránila od smrti hladem. I třetí den za sebou je vynikající.... možná že hlad je fakt nejlepší recept. K obědu jsem měl dneska cosi, na co byla podezřele krátká fronta: kroupy, veggie karboš zjevně z brokolice a nějakou zeleninu v tomatě k tomu na straně. Dobrý, ale už v jednu hodinu jsem přemejšlel, jestli není čas na oběd :-). Proto zítra nekompromisní megasváču s sebou, nebo radši dvě. A na večer mám samsink spešl tů - pořádnou sosidž... teda, jenom na fotce, nedívejme se raději dovnitř, totally different story.
V rámci potíže "prší" jsem neudělal nic, v obchoďáku mě kůli hladu vůbec nenapadlo koupit si deštník a teď, když už jsem nasycen, zjišťuji, že jsem si nekoupil ani papír na blbenky, takže příště si zas nevzpomenu a kolotoč se bude opakovat. Na to, že mám koupit stříbrňáka (lepicí pásku na opravu boty) jsem si sice vzpomněl, ale hlady jsem k ní už nedošel, takže mě o víkendu bude zas bota dřít do paty, až se vydám na další průzkumy.

Nemám furt služební telefon, takže si nemůžu udělat poznámku ohledně těch refundací ani do něj, a noťas jsem pro jistotu nechal v práci... snad si nějak vzpomenu. Taky mě napadá, že si musím na přelom května a června naplánovat volno, protože mě z tutoho bytu poženou svinským krokem, ale barák bude komplet prázdnej. Budu mít den na to, abych zajel do Ikey, koupil si aspoň postel a sestavil jí. Prosím prosím prosím ať je v tom víkend.... (pohled do kalendária) juchů je tam, 31.5. je pátek, tož paráda, postel budu moct skládat tři dny. Kdo se hlásí na vejlet do Brusle na 31.5.-2.6., all inklusive (teda kromě letenky, tu si zamázněte sami)?

Teďka jsem toho napsal hromadu o práci a zase smazal a zas napsal něco jinýho a zase smazal, až jsem si uvědomil, že mě fakt vaděj ty dlohý nehty a proto jdu stříhat. A pak odpadnu u posledního dílu seriálu Chlapci a chlapi, kterej je prostě boží úlet a Vejmělková, i když o ní v AHA psali jak je děsně chytrá a vzdělaná, prostě neumí hrát. A to je na tom to skvělý. Nebo jak tam všichni maj problémy a jak se domluvěj, že je budou řešit společně ale nakonec to skončí tím že je neřešej a jen na sebe vzájemně řvou... nadmíru inspirativní, to zkusím taky.

Tož brum, brum brum, o čem se zdá mevědům.... dobrou všichni, moc na vás myslím.

Žádné komentáře:

Okomentovat