středa 24. dubna 2019

Yokoten do TPCA

Yokoten pro kolegy z TPCA, pár systémů, které mě zaujaly:

1. Bizztracker
moje hodnocení: tentatively ****, po SoP uvidíme
Nástroj na správu portfolia projektů, malej ale akční, od malé ale akční holandské firmy. Vhodné ke skouknutí, myslím, že je to lepší než PRIOR. Je tam víc finanční pohled.

2. BOARD
moje hodnocení: zatím nelze, ještě jsem neviděl v akci
Velkej a drahej nástroj na Enterprise Performance Management. Vhodnej jako reference anebo benchmark při overhaulu Portálu. Tipuju, že při OH Portálu ještě ušetříte.

3. Expense report přímo v Oraclu
moje hodnocení: ***
Zadává si každej sám, schválení přímo v Oraclu, žádný další blbiny. Sice to není tak intuitivní jako eRequest, ale zas nepotřebujete extra systém. Na druhou stranu otázka jak s licencema, asi každej kdo zadává expense report bude jednu potřebovat.

4. People search
moje hodnocení: ****
V rámci Akari, neboli firemního portálu. Najdete tam kohokoliv včetně onsite kontraktorů, fotky i organizaci. Vlastně něco podobného by se dosáhlo, kdybyste nalili fotky do ADčka a zobrazovali je v Outlooku a ještě do ADčka přidali kontraktory.

5. Saba online training
moje hodnocení: ****
Myslím, že cloudové řešení. Boží, je tam katalog tréninků, ty online si střihnete rovnou, ty offline si můžete objednat.

6. Global protect - transparentní VPN klient
moje hodnocení: *****
Pustí se sám, jednorázově chce ověřit aby si vyrobil klientskej certifikát. Od té doby o VPN nevíte, fungujete na noťasu stejně ať jste v práci, doma, na hotelu... dávám pět hvězd.

Žádné komentáře:

Okomentovat