úterý 9. dubna 2019

MB, D +8

Hola hola, jistě už se doptáváte, co je nového v Brusli. Tož, kde začít...

Včera bylo pondělí, toto utíká, odvez jsem si do práce běhací věci a nějaké čisté prádlo. Protože nemám locker (jsem na waiting listu, bude to tak napřesrok nejdřív), udělal jsem si locker z auta zaparkovanýho na parkovišti. Odpolko jsem se převlík do běhacího, pana Huga jsem zamknul do auta a zaběh si dom.
Dneska ráno zase zpět. Ukázalo se, že logistika doceka ujde, i když možnosti na zlepšení tu jsou: zapomněl jsme do auta umístit antiperspirant, mejdlo nebo aspoň parfém, takže po vizuální stránce jsem byl super, po čuchostránce.... taky celkem ok, no, po sprše prostě.

Další lehká botka se ukázala v tom smyslu, že jsem nechal v autě i pouzdro s dokladama a tedy i kartama, takže jsem včera nemoh vyrazit nikam na lov a musel jsem přežít s existujícíma zásobama. V praxi to vypadalo tak, že jsem při Skype rozhovoru s rodinkou doloval poslední zbytky boloňské omáčky ze sklenice a kladl je na nepoměrně větší množství těstovin. Sejra jsem na ně dát nemoh, ten jsem sežral už v neděli. Tož, dneska to kompenzuju, po těstovinovém týdnu tu máme týden bramborový. Vzal jsem jich jen tak do čepice, jako v tom vtipu "Děti se mi smějou, že mám velkou hlavu, mami."

Dneska budou s tzatzikama, napříště uvidíme, možnosti tu jsou: s máslem, s maremeládou, s tuňákem, s Heinzovic fazolema, fantazii se meze nekladou. Nemám škrabku, ale to mi taky nikdy nevadilo.

Dneska jsem (konečně) musel v práci trochu máknout. To bylo tak: šéf ocelový Marc si vyžádal, esli už máme hotový roční plány (v TPCA se tomu říká hoshiny) k podepsání. Tak na to Alejandro sednul, aby to doladil. Večer koukám a říkám, tyjo, Alejandro, tam u spousty aktivit chybí časoplán, žejo? A on na to, že jo, že nám business nedodal žádný vstupy. A já si říkám, tyjo, budem za blbce že neumíme dodat žádnej plán a ještě se budem vymlouvat na někoho jinýho, to si koledujem o pěknej průser. A ještě na každou z těch aktivit bez plánu chceme 100K EUR a víc.
Tak jsme se s A. domluvili, že já pohoním ty zodpovědný manažery z AF, co to pro ně děláme, aby aspoň naznačili do kdy dodají ty vstupy. A. mi popřál hodně štěstí a šel dom :-). Tak jsem sednul, napsal pár mailů a když nebude odezva, budu to honit osobně, ti kucí jsou jen o dvě patra nade mnou.

Taky jsem dneska dorazil jako pozorovatel na "Feasibility Assesment Meeting", v podstatě takový před-ringi. A helemese, kdo tam prezentoval svůj projekt, moje stará známá Tapashree, kterou pilní čtenáři znají z výletu do Kjótó. Tak jsme po meetinku chvíli pokecali, vylezlo z ní, že má teďko osmnáctiměsíčního synka a už od jeho pěti měsíců chodí do práce (standard v Belgii je už od třech měsíců, natáhla si to). Říkám si, že blbne, že příde vo všechnu tu srandu co s takhle starejma dětmama je, ale nahlas jsem neříkal nic, aby se třeba neurazila. Snad u druhýho dítěte už bude chytřejší, holka indická, bláznivá.


Žádné komentáře:

Okomentovat