sobota 27. dubna 2019

MB, D +26 (toto letí), Fun víkend s Ervínem vol. 1

Jak již bylo řečeno, plán na tento víkend byl jasný: sobota veřejně prospěšné práce ve čtvrti Zaventem, abysme vrátili místní komunitě, co naše auta páchaj globálně na celé planetě. Neděle závod v Antverpách.

Dorazil jsem včas do Zaventemu, ještě jsem se vracel pro zaměstnaneckou kartičku, ale díky hybridnímu pohonu můj stroj skvěle akceleroval na křižovatkách a tak jsem to dal so-so. Začínalo se zatahovat a teplota byla na úrovni ležáku světlého, rovných 12°. Na mojí zaměstnaneckou kartičku mě to překvapivě nepustilo, ani do autovjezdu, ani do pěšovchodu. Volal jsem organizátorovi, ale nic; jak mi pak došlo, má jen pevnou linku, ušák. Taky jsem nikde neviděl žádný další lidi, tak jsem to zapích. Bylo mi to docela líto, když už jsem vstával. Taky sušenek a pizzy zadáčo mi bylo líto, haha. No ale co s načatou sobotou?

Víte, jak náš tatínek/dědeček, když má někam jet kde eště nebyl, zajede si tam nejdřív na zkoušku? Tak to jsem přesně udělal, nastavil jsem kurs na Antverpy a jel si prohlídnou závodní expo. Při té příležitosti jsem si vyzved i číslo s hrdým nápisem Sarah. Organizátor, kterej mi ho dával, nehnul ani brvou; tomu říkám vyspělá transgenderová tolerance. Prohlíd jsem si okolí, trochu se zorientoval. Antverpy jsou hezký, tyjo, řeka Šelda široká, ruský kolo vysoký jak v Londýně a eště nějaká veža za ním, to už nevím co je.



Na molu pak spálenej dřevěnej mužíček; u těchhle umění nikdy nevím, co je chyba a co je vlastnost.


Když jsem se dosyta vynakoukal, vyrazil jsem dom. Abych měl aspoň trochu pohybu dneska, stavil jsem se na bazéně, což bylo super, konečně tam byla pokladní co uměla anglicky. Když jsem jí řek že jsem vocaď, rázem jsem měl z původní ceny 4.5EUR vstup jen za 3EUR. Na cestě zpátky jsem se stavil ještě v Delvitě dokoupit kus nepromokavého oblečení. 
Totiž to máte tak: na všech velkejch eventech, kde je třeba 10 tisíc lidí, se čeká ve startovní koridoru klidně hoďku, než se to pohne. A mrzne se. A mokne se. Na bostonském maratonu to lidi řešej tak, že si na sebe vezmou hromadu oblečení který už nepotřebujou a po vyběhnutí ho ze sebe shoděj a organizátoři ho pak daj do charity. 

Já jsem sám už případ pro charitu, tak mám lepší fígl, z Delvity za půl eura roli:
Navíc se to ze sebe líp strhává než regulérní oblečení. Jen abych nebyl the most obvious terrorist, když už mám Sarahino číslo a teď ještě tuta kamufláž. Ještě musím jeden pytel nabídnout Ervínovi, protože až nás zatknou, aby aspoň bylo s kým pokecat.

Každopádně kromě "sac du bordell" budu na zábavnou neděli potřebovat ještě totok:
Myslím, že mi to bude báječně slušet. Tak držte paletz.

Žádné komentáře:

Okomentovat